close
Tal med os
Telefon butik +45 36 46 64 34
Mobil +45 40 54 95 71
Forkert indtastet kode! -skriv ny kode
Tak Din besked blev sendt!

Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Mvh Jesper Jouglas Indehaver

Handelsbetingelser

Salgs- og lev. betingelser

 

Personlige oplysninger:

Ingen personlige oplysninger der registreres på Ski & Fritid's e-shop, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjepart. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for personer som af administrative årsager er nødt til at kende disse.

Shopsystemet anvender cookies til styring af bl.a. indholdet i indkøbsvognen og det er derfor nødvendigt at din browser (firefox, safari, internet explorer, m.f.) accepterer disse fra ski-fritid.dk. Du kan til enhver tid slette din cookie via din browser.

Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer samt IP-adressen hvorfra købet foretages gemmes og bruges udelukkende til behandling af ordren samt evt. efterforskning ifm. fejl eller svindel. Du kan se alle dine tidligere ordrer når du er logget ind på ski-fritid.dk.

Vi har stor respekt for dine personfølsomme oplysninger og persondataloven, og oplyser dig om alle registrerede oplysninger på forespørgsel og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang det ønskes og er lovmæssigt tilladt.

 

Betaling (Dankort/bankindbetaling):

Ski & Fritids netbutik modtager betaling med MasterCard, Maestro, Visa, JCB, American Express. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Ski-fritid.dk modtager også betaling via bankoverførsel. Pakken sendes når vi har modtaget indbetaling til Danske Bank på reg. nr. 0434 konto nr. 4511090032.


I forbindelse med elektronisk betaling benyttes en PBS godkendt betalings udbyder. Disse betalingsudbydere er under hyppig og løbende kontrol fra PBS's side og lever dermed op til de krav som stilles til al sikkerhed omkring indtastning, transmitering, og opbevaring af kortoplysninger. Ski-fritid.dk har ingen viden om kortoplysningerne som indtastes i betalingsvinduet, da dette foregår på betalings udbyderens webservere. Ski-fritid.dk modtager besked fra betalingsudbyderen hvis/når betalingen er gennemført og kan på baggrund heraf sætte ekspeditionen af ordren igang.

 

Levering:

Ski-fritid.dk benytter Post Danmark til levering af varerne på ordren. Post Danmark har for det meste af Danmark dag-til-dag levering (Bornholm og visse småøer undtaget), så hvis ordren er afgivet inden kl. 12.00 og alle varerne er på lager, vil du modtage dem hverdagen efter. For varer som ikke er på lager afhænger leveringstiden af vore leverendører, men vi vil gøre vores yderste for at informere dig så præcist som muligt om leveringstiden.

 

Reklamationsret:

Vi yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, som omfatter fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, som er opstået direkte eller indirekte som følge af forkert brug/betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, skal meddeles shop.ski-fritid.dk indenfor rimelig tid via kontaktoplysningerne som til enhver tid findes på shoppen under menupunktet "kontakt". Det er vigtigt at du har fået udleveret et reklamations nummer (RN) før du indsender varen, at du vedlægger en beskrivelse af fejlen, samt at varen pakkes forsvarligt så den ikke lider skade under forsendelsen. Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Reklamationsretten betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Hvis reklamationen medfører at du skal have penge tilbage, skal vi bruge registreringsnummer og kontonummer på din bankkonto således at pengene kan overføres til denne.

 

Fortrydelsesret:

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du fortryder et køb, skal du returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den. Ordre nummeret som du finder i shoppen under "konto vedligeholdelse", samt registreringsnummer og kontonummer på din bankkonto skal vedlægges således at pengene kan overføres til denne.. Når vi har modtaget varen retur og godkendt standen og indholdet, refunderer vi den fulde købspris til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde og vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Bestilling:

Efter de ønskede varer er lagt i indkøbskurven, skal du vælge at gå til kassen fra indkøbskurven. Hvis du ikke er logget på vil du først blive bedt om at gøre dette eller oprette dig som ny bruger på shoppen.  Herefter skal du gennem 4 trin vælge leveringsadresse, forsendelsesmetode, betalingsmetode og bekræfte ordren. Først når du har bekræftet ordren ved at sætte et flueben i firkanten til venstre for teksten "Jeg accepterer salgsbetingelserne" (Husk at læse disse), samt klikket på knappen "Bekræft ordre", er ordren afgivet. Hvis betalingsmetoden "dankort" blev valgt, skal du i det vindue som automatisk  åbnes efter du trykkede på "Bekræft ordre", indtaste dine kortoplysninger. Når dette er gjort vil shoppens vindue opdateres således at du kan se at vi har registreret din indbetaling. Hvis noget går galt kan du altid gå ind under punktet "Konto vedligeholdelse" og se status for betalingen og evt. gennemgå proceduren en gang til. I hele betalingsprocessen er der indbygget kontrol der sikrer at en given ordre ikke kan betales mere end én gang. Hvis du vælger "Bank indbetaling" som betalingsform, skal du via din net-bank overføre ordrens total beløb (fremhævet med fed skrift), til vores konto i Danske Bank på reg. nr. 0434 konto nr. 4511090032. Når vi har modtaget betalingen vil vi effektuere ordren og du vil kunne se dette på ordren under punktet "Konto vedligeholdelse" på shoppen

 

Køb af ski:

Hvis du køber ski er det vigtigt at du oplyser højde, vægt, støvlestørrelse (længde i cm) samt hvor meget erfaring den som skiene skal indstilles til har! På den måde kan vi indstille bindingerne før vi afsender skiene! Skriv oplysningerne i bemærkningsfeldtet på sidste trin af ordrebekræftelsen.

 

Ordrestatus:

Når du har logget på i shoppen kan du se alle dine ordre og status på disse under punktet "Konto vedligeholdelse".

 

Forbehold

Vi tager forbehold for priser, lagerstatus, levering, leveringstider og andre informationer som vises på shoppen. Vi gør vores yderste for at sikre at alle informationer på shoppen er så korrekte og opdaterede som muligt. Desvære sker der en gang imellem fejl såsom forkert angivne priser eller forkert lagerstatus m.m. Hvis en pris på en vare du har bestilt er angivet væsentlig under den rigtige pris, vil vi straks inden afsendelse af varen, kontakte dig for at høre hvorvidt du ønsker at annulere ordren. Er prisen omvendt annonceret for højt, vil vi tilbagebetale det overskydende beløb. Lagerstatus kan være forkert hvis en vare sælges i vores fysiske butik og synkronisering med web-shoppen ikke når at ske inden den bestilles her. I såtilfælde vil vi meddele hvorvidt varen kan skaffes hos vores leverendør og hvor lang leveringstiden herefter vil være. Du kan herefter vælge at annulere ordren eller at vente det længere på at varen kommer. Leveringstider afhænger bl.a. af transportøren og selv om vi har valgt Post Danmark, som har dag-til-dag levering til hele landet (med undtagelse af Bornholm og enkelte mindre små-øer), vil der også her kunne være variationer vi ikke har kontrol over. Endelig vil produkt beskrivelser kunne være behæftet med fejl, enten fra leverendørens side, eller fordi vi har gjort en fejl. Vi håber på forståelse i ovennævnte situationer og vil til gengæld gøre vores for at være fleksible og imødekommende hvis du skulle lave fejl eller have problemer i forbindelse med dine indkøb på ski-fritid.dk

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere om cookies
LUK